Bestämd dam som vet vad hon vill...eller?

Just nu är Olivia SÅ mammig.
Förkylningen är lite bättre men hon är väldigt "pipig".
Blir ledsen så fort jag ens tänker tanken att sätta henne i gåstolen/lägga på golvet/sängen. Får inte ens byta blöja utan att hon blir ledsen!
Jag älskar min lilla tjej men det är ganska jobbigt o bära på henne heeela tiden! Hon väger ju nästan 9 kg! Sen är hon ju inte direkt helt nöjd och glad i famnen. Nej hon ålar och spänner sig och sparkar allt vad hon orkar. När jag får nog sätter jag ner henne, så blir de liv osv osv osv.
Nån som har nåt tips???
Vi var ju på BVC igår för att kolla hennes öga. Troligtvis är det nån typ av eksem som bara sitter på ena ögonlocket..
Fick iaf en salva som ska smöras på. Blir de inte bättre om en vecka ska jag återkomma.
Som vanligt kan man aldrig få en klok diagnos. Känns inte ok att min dotter ska vara försöks-kanin för deras läkemedel. Läkaren lyssnade inte ens när jag förklarade läget. Fick upprepa massa gånger att Olivia har haft utslagen flera veckor, och att ibland är de bättre, ibland sämre men de försvinner inte helt.
Läkaren babblade bara på om att de såg så bra ut och att de skulle nog försvinna snart. Ja...just då när vi var där såg de ju ganska bra ut men så har de ju varit hela tiden! Man blir så trött!
Kaffe på g!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Så typiskt att barnen ser rätt ok ut precis när man ska visa upp grejerna för doktorn:( Hoppas hon blir bra snart iaf<3

2010-04-17 @ 23:12:44
URL: http://zinzillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0