Trots!!!

Fan de värsta jag varit med om!
Jag vet inte säkert men kan gissa på att 5-6-års-trotsen kallas för "lilla tonåren". Bättre liknelse finns inte!
Och då snackar jag en riktigt hemsk tonåring! Inte jag då...jag var en ängel hehe not!
Just nu har vi gap, skrik, tårar om vart annat. Det ena avlöser det andra.
Lilla Casper...är detta en försmak på tonåren kommer jag flytta! haha! Nej hoppas han blir snällare.
Brukar inte killar vara lite snällare än tjejer när puberteten slår till?
Jag var faktiskt, helt ärligt nu , ganska hygglig. Mycket hänger ju på vilka man umgås med.
Är ju inte skoj o vara en sk plugghäst i skolan. Då vill man ju vara en cooling som röker o skiter i allt.
Men hoppas innerligt att min lilla pojk blir en pluggis. En cool pluggis som inte röker el snusar då. Är ju en klar fördel senare i livet iaf.
Men så tänker man ju inte när man går i skolan. Är man skoltrött så är man. Man lever för dagen.
I sommar fyller Casper 6 år. En stund kvar till tonåren iaf som tur är!

Kommentarer
Postat av: amila

Jag tror inte att killar brukar vara snällare än tjejer när puberteten slår till.. ?

2010-04-19 @ 19:51:37
URL: http://amilahe.blogg.se/
Postat av: nella

Har du något tips på vad man kan göra för att visa sin uppskattning till sin pappa ? :)

2010-04-20 @ 17:00:27
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0