Bada idag!

Olivia väckte mig nyss och ville ha sin frukost-välling. Och tro det eller ej, men Casper hade inte vaknat än!
Jag låter kanske hemsk nu, men jag behöver få vakna till i lugn och ro utan en massa stress, spring och tjat innan
jag ens kommit upp ur sängen.
Och Casper är verkligen expert på allt det där. Han pratar konstat om absolut allt och inget. Dessutom pratar han otroligt högt! Har väääldigt svårt att sitta still.
Vi har ju våra misstankar om vissa bokstavs-kombinationer...Men tro inte man får nån hjälp nej!
Det var ett väldigt stort och svårt steg för mig som mamma, att inse att vi kanske behöver kolla upp honom.
Jag sköt upp det där samtalet i över ett halvår! Men tillslut så tog jag mod till mig.
Vi fick ett möte med en läkare på BVC.
Han titta på hur Casper lekte i typ 5 minuter. Baserat på det kunde han rakt av säga att det inte var nåt fel alls på honom.
Och visst kan det vara så! Och det hoppas jag innerligt på, att min lilla kille inte har nåt syndrom.
Men kan/får man som barn-läkare avgöra en sån sak på 5 minuter?
Casper börjar snart skola och fan ta Gotlands kommun och deras jävla sjukvård om det visar sig att han kommer efter och inte klarar av att sitta still och koncentrera sig. Kan man stämma dom?
Ibland gör det ont i mamma-hjärtat. Mina barn betyder allt.
Jag och Casper ska iaf åka och bada idag. Första gången på väldigt länge som vi gör nåt kul, bara min lilla kille o mamma =)
Ska bli myyyys!
Trevlig lördag kram!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0