Idag o igår o förrgår....

Morrn morrn!
Har vart ett par sega dagar nu! Men ibland orkar man inte mer än man måste...är bara så!
Olivia har iaf blivit så duktig på att vinka och klappa händerna! Mammas hjärta =)
Igår var jag igång hela dagen. Först tandläkare sen bank o handla. Sen vart de tvättstuga o promenad till lekparken. Men hellre mycket o göra än inget.
Idag åker vi till fastlandet. Hallsta o västerås....hälsa på all släkt på Johnnys sida. Många som inte sett Olivia än! Så ska försöka packa idag.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej!



Jag hittar inga kontaktuppgifter till dig men jag har ett förslag på samarbete med min bingosida.



Mvh

Erik

2010-05-09 @ 23:29:39
URL: http://www.provabingo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0