Äpplena är slut!

Jag är ju beroende av frukt. Äter flera varje dag. Om jag skulle välja en sak jag måste äta resten av livet, blir det frukt, äpplen.
Äpplen är ju så gott! Och nyttigt...finns ju värre saker man kan vara beroende av...
Så finns det ju så många olika sorter och smaker. Jag kan inte säga vilken min favorit är eftersom det varierar ju beroende på vad man är sugen på! Men oftast så blir det ett rött och sött äpple, typ Jona Gold. Men ibland vill man ju ha nåt lite syrligare och då är Granny Smith helt perfekt!
På sommaren o hösten finns det ju så många svenska sorter att välja på också. Aroma är underbart syrligt och sött på samma gång!
Haha vilket spännande inlägg. Får klä på barnen och åka till affären nu tror jag!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jag älskar äpplen, särskilt Granny Smith.

Och tur är väll det, för at det är i stort sätt det enda jag kan äta just nu ! ;D

2010-04-17 @ 18:59:16
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0