Blev Vibble istället

Vi struntade i Visby idag.
Casper kan vara något krävande på stan...orkade helt enkelt inte ta den kampen idag!
Sist vi gick på stan var han helt vild och sprang kors o tvärs, skrek och bråkade, klättrade o klängde på allt o alla. När jag tillslut tappade tålamodet ordentligt och blev riktigt arg på honom, blev han sur och sprang bort! Så klart gick han vilse se det tog ett tag o hitta honom. Vill ju fan inte behöva ha sele på honom! Då undviker jag hellre stan!
Hur som helst åkte vi iaf hem till Anna i Vibble. Stannade några timmar, drack kaffe, åt bullar och pratade massa! Jättekul!
När vi kom hem fick jag diska och dammsuga. Hundhår överallt!
Sedan tog vi en promenad, först med Hampus, sedan Molly.
Hampus blev nog ganska nöjd =)
Nu blir de snart o fixa käk! Får se vilka lyxvaror jag hittar i frysen haha!

Kommentarer
Postat av: misskenving

aa fyfan, de smaka inte gott! :P

2010-04-10 @ 21:43:40
URL: http://cajsakenvings.blogg.se/
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

Designauktion i bloggen!



Inte din stil?

Hör av dig så fixar vi en bloggdesign åt dig :]



Ha en trevlig kväll! ♥

2010-04-10 @ 22:41:54
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0