Godis

Jag är en riktig gottegris! Godis är så jeeevla gott!
Fast hade ju tänkt sluta äta de och börja träna istället. Eller bara godis på lördagar då.
Men de gick inte så bra! Gick in på ICA-MAXI i mådags, och tror ni inte de hade super-billigt lösgodis? 29.90/kg!
Kan man ju inte bara låta bli! Fast jag överdrev nog lite..blev över 2 kg!
Jag tänkte att de kommer räcka många lördagar till Casper. Fast jag kommer äta upp det mesta.
Men sen är de bra! När denna monster-påse är slut köper jag inget mer godis som jag gillar.
Känns som att jag behöver rensa kroppen på gifter.
Är ju iofs ganska dumt o bestämma sig för att sluta äta godis under påsk. Är ju godis överallt!
Jag behöver självdiciplin!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha, ha !

Efter den påsen tror jag inte du behöver självdiciplin !

Se till att få i dig skiten relativt snabbt, så kommer du inte vija se godis på ettt halvår sen !

( I alla fall inte på ett par veckor.... ;D )

2010-04-07 @ 19:07:17
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0