Härlig Torsdag

Dagen började med gos i sängen med Olivia. Hon har haft så svårt o sova de senaste nätterna, men får hon ligga brevid mig så sover hon sött =). Vi låg o myste en halvtimme. Så härligt med glada barn på morgonen!
Frukost till barnen är avklarad nu iaf. Själv sitter jag med kaffe. Måste ha de innan jag kan få i mig nåt ätbart!
Dagens plan är att Casper ska till dagis snart. Sedan åker jag och Olivia till pappa och hälsar på en stund. Sedan ska vi till BVC på 7½-månaders kontroll. När det är avklarat åker vi hem och packar lite och går på promenader med hundarna. Sen är det nog dags o hämta Casper igen.
Ser ut o bli strålande solsken idag!
Ska lägga ut bilder på shopping o "Vår på Gotland" senare.
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0