Ikväll Är det Falk!

Var ärligt lite besviken när det inte var nån bra film igår. Brukar ju alltid vara nån bra svensk tv4. Men igår var det bingolotto ist =/
Men såg nyss att det ska vara Johan Falk ikväll! WIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! HAHA!
Ni vet ju hur svag jag är för svenska kriminalare! I LOVE

Nu är jag iaf ensam med barnen igen. Johnny är ju på väg till Norge nu.
Åkte ganska tidigt i morse. Efter att vi lämnat honom på Visby Flygplats åkte jag och barnen till vårat blivande hem, mammas lägenhet. Jag hade lämnat barnvagnen där för några veckor sedan, men nu behöver jag den.
All snö är ju äntligen borta! Så då kan man ut o gå med vagnen utan o riskera fastna i nån driva!
Direkt när vi kom hem försvann Casper in till grannen. Så roligt att han har en kompis här!
Jag busar lite med Olivia samtidigt som jag försöker städa lite. Blir ganska lugnt resten av dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0