Moooorning!

Började dagen med att gosavad  med Olivia i sängen igen. Sååå mysigt!
När vi kommit upp blev det som vanligt välling till lilla damen. Casper ville ha en risifrutti. För min egen del valde jag kaffe såklart!
Läste på aftonbladet att multivitamin ger cancer...finns det nåt som inte ger cancer???
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6922224.ab
När de skriver att vitaminer ger cancer då har de gått för långt! Skvallerblaska...
Idag ska jag hem till Rebecca, en mamma som har en liten tjej som är nästan lika gammal som Olivia.
Så säger jag GRATTIS till min kusin Julia som fyller år idag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så jättemycket =)

2010-04-11 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0