Såja

Nu har man kommit igång lite med dagens bestyr.
Olivia verkar lite kryare idag som tur är. Gör ont i mamma-hjärtat när jag ser att mitt barn inte mår bra!
Lämnade Casper på dagis ca 09. Sedan åkte vi hem igen. Olivia sov då en stund så jag fick diska lite. Sen var de dags för gröt. Det gillar hon verkligen nu!
Därefter blev det bad i baljan. Det är ju sååå kul o plaska! När vattnet började bli lite väl kallt fick jag ta upp henne. Men det var då inte populärt! Lilla damen ville bada mycket mer!
Tillslut kom iaf blöja o kläder på. Och efter lite välling somnade hjärtat =) Därför har jag tid o blogga en stund!
Senare idag ska vi till BVC och kolla hennes "utslag" som hon har runt ena ögat. Har vart där ganska länge nu..man undrar ju vad de kan vara! Hoppas på ett klokt svar av läkaren idag. Annars tänker jag gå till en annan.
Litar INTE på sjukvården.

Kommentarer
Postat av: nella

Tittut!

Jag tänkte bara hälsa dig en trevlig vår, nu när vädret är så underbart! Hoppas det är lika fint hos dig som det är här :)

2010-04-13 @ 15:20:06
URL: http://nellishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0