Soligt = Dammigt

Ja i solskenet syns verkligen allt damm. Och inte nog med det så ska ju djuren bli av med all vinterpäls nu också. Gissa om jag får dammsuga?! Typ 10 ggr/dag! Ja inte heeela huset kanske, men iaf det värsta. Drygt.
Var iaf ute på långpromenad med Olivia och hundarna. Molly gick under ett räcke som var sååå dammigt! Hon vart helt vit efter det hihi. Såg nästan ut som en förvuxen skunk eller nåt.
Har fått packa två kartonger idag. Och så ligger alla gardiner i torktumlaren nu. Ser lite tomt ut i fönstren, även blommorna är ju borta. Så i morgon eller senare idag blir det o packa gardiner.
Casper har ju varit på dagis idag. Han berätta att de varit jättekul idag. O direkt när vi kom hem stack han in till grannen för att leka. Min lilla kille har ju hur mycket energi som helst! Sa att han skulle komma hem till kl 18 iaf.
Ikväll måste han ju vara trött. Har vart vaken sen 06 jue!
Nu sover Olivia, så jag ska lägga mig en stund o räta ut ryggen. Kaffe o Mortal Kombat DS i ryggläge =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0