Till Visby

Om nån timme ska jag och barnen åka in till Visby och träffa Anna.
Vi ska gå en sväng på stan och ta en fika.
Hoppas att Casper sköter sig lite bättre denna gång! Sist rymde han jue... Han är ju inne i värsta 5-6-års-trotsen!! Gör enbart vad han vill. Blir fruktansvärt arg om han inte får det han vill, så vi ska lätt undvika leksaks-affärer!
Jag ska faktiskt inte handla något idag, ellar hade tänkt och köpa ett par solglasögon till Olivia. Om jag hittar några söta som passar bra, vill säga!
Men annars blir det inte några kläder eller prylar idag.
Men prova skor är ju alldeles gratis! Så de ska jag minsann göra!
Hoppas de har såna här, har verkligen fastnat för just denna modell.
Svarta högklackade platå mocca ankelboots/skoletter strl. 40
Men har tyvärr inte råd att köpa några idag. Man kanske ska hoppas att det inte finns några skor jag vill ha!?
Snart blir de duschen o kaffe innan o efter hihi.
Vad gör du idag?

Kommentarer
Postat av: misskenving

Snygga skor!



Titta gärna in min blogg. =)



http://cajsakenvings.blogg.se

2010-04-10 @ 12:52:15
URL: http://cajsakenvings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0