Uhhh trött

Olivia är ännu så som jag skrivit innan...från tidig morgon till sen kväll.
Därav de dåliga uppdateringarna! Har helt enkelt inte tid, ro och ork o sitta vid datorn...
Men hur som helst händer det ju inte så mycket mer än att jag tröstar och bär på Olivia.
Det är lite jobbigt att hon är så svidig just nu men det går säkert över.
Är ju bara så otroligt lycklig över att jag har två underbara friska barn! Man ska inte gnälla över jobbiga barn..finns faktiskt de som förlorar sina barn. Läste igår en blogg om en mamma som förlora sin bebis. Så otroligt sorligt! Hur går man vidare? Gör man nånsin det? Fy fan...jag skulle inte klara de!
ÄLSKAR CASPER & OLIVIA



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag lovar det går över :) Sen kan man hinna med lite mer. Min tuffa period var de 4 första månaderna och hon är 15 nu och helt underbar. Kämpa på...... :)

2010-04-16 @ 07:33:42
URL: http://camillafyrabarnsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0