Vulkaner, Svininfluensa o Media-hysteri

Jaha..idag skulle Johnny komma hem...men det verkar inte bli så. Inställda flyg!
Den där vulkanen ställer till de ordentligt!
Fast jag är säker på att det är en stor överdrift alltihop. Tror inte det är så allvarligt som de verkar. Är nog många flyg som kan gå iaf!
Är väl som svininfluensan. Jävla mass-hysteri! Jag är inte vaccinerad mot skiten men ändå lever jag! Fast får väl erkänna att jag egentligen skulle vaccinera mig med tanke på mina barn, men jag var förkyld den dagen och då fick jag inte!
Och när läste vi senast om svin-influensa?...Hmm försvann ganska fort! Ungefär då Tiger Woods otrohet blev känd. En tillfällighet? Nej självklart inte! Tidningarna fick nåt nytt o skriva om och då försvann grissjukan.
Så med andra ord gissar jag på att så fort en större nyhet, såsom att en kändis varit otrogen, kommer askan att försvinna!
Prinsessans pojkvän har ju haft en påstådd affär...men han är inte tillräckligt känd...
Jävla massmedia o blåsa upp allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0