Blir en Stressig dag

Ja om jag känner mig själv rätt kommer jag bli sönder-stressad idag.
Massa grejer att göra!
Ska ju åka hem idag och har tusen grejer o packa! Så ska barnen bada o jag själv.
Sen ska alla grejer + barn + katt ner i bilen...blir massa vändor från 3:e våningen. Diska lär jag göra oxå.
O allt ska göras medan Casper springer runt o för massa oväsen och Olivia gnäller o vill upp i famnen hela tiden.
Stressigt som fan!
När vi väl kommit hem ska ju allt bäras in oxå. O ner i källarn o vrida på värmen. Lär va svin-kallt i huset!
O hämta hunden oxå....usch vilken jobbig dag de blir.
Fast Johnny kommer ju hem iaf =)
Blir nog inte o blogga nåt mer förräns ikväll...
Hoppas ni får en bra o lugn dag iaf!

Kommentarer
Postat av: marre

Jag slyttar snart till soliga Alanya och ska jobba som bartender och dansare :) Skulle du vilja följa mina varma dagar och "slitsamma", fartfyllda partynätter? :)

2010-03-19 @ 16:14:00
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0