Familjen Annorlunda

En av familjerna, Johansson?
Fler som kollade på det ikväll?
Tror jag sett nästan alla avsnitt. Tycker det är riktigt bra!
Familjerna verkar ha det så himla mysigt med alla barn. Tänk om jag o Johnny skulle få så många barn...
Nja tror nog inte Johnny skulle gå med på de!
Sen är det nog inte så himla lätt som det verkar på tv. Jag har ju fullt upp med min barn, och de är ju bara två!
Fast ett par till orkar man nog med =)
Casper hade lite svårt o somna ikväll. Fick läsa "Fyra Lejon Äter Middag" fyra gånger! Sen var han ganska nöjd. Jag gillar den boken, hade också den när jag var liten.
Nu sover iaf båda mina gull-ungar =)

Kommentarer
Postat av: Linn.J

Jag såg också ikväll! Jag har följt det sen det började :) Riktigt synd att det är slut nu :(

2010-03-15 @ 22:56:33
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: Linda Sundgren

Hoppas verkligen det blir fler säsonger iaf.

2010-03-15 @ 23:05:42
URL: http://lindasundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0