Fan oxå, Sjuk igen!

Hade ju ont i ryggen igår. Trodde jag bara sträckt mig eller nåt men nej så lätt kan man ju inte ha det!
Vaknat flera gånger inatt av ryggont o huvudvärk. Känner mig typ bakis gånger tusen + ryggont. Kan typ inte böja mig =(
Det senaste året har det varit väldigt mycket sjukdomar o olika antibiotika o penecillin-kurer. Kommer ju fan bli immun snart! Är ju inne på min tredje omgång nu, bara i år!
Och sjukvården får man ju ingen hjälp av direkt. -"Det är nåt virus", heter de. Så skriver de bara ut nåt o skickar ut en.
När jag hade lunginflammation fick jag tjata på läkaren för att hon skulle kolla om det var de. Ska man verkligen behöva vara sin egen doktor?
Önskar bara jag kunde skriva recept så hade man sluppit alla oseriösa läkare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :)



Tänkte bara tipsa om en tävling i min blogg (http://hannahsworld.blogg.se) om ett valfritt smycke från aldora.se.



Titta gärna in vettja ;)



Ha en fortsatt bra dag :)

2010-03-23 @ 17:29:14
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0