Flyttat lite grejer

Idag har Casper äntligen fått gå på dagis igen. Har vart lite glest mellan gångerna nu på sista tiden, mest pga bilen.
Han var helt blöt från topp till tå när jag hämtade honom!
Snön börjar ju äntligen smälta ordentligt nu...men då får man ju hem blöta barn o kläder oxå.
Medan Casper var på dagis och busade, åkte jag, Johnny och Olivia till Levide.
Mamma har ett hus där och en del av våra grejer ska vi ställa där. Är ju något dyrt att magasinera!
Det gick iaf inte o köra ner på gården...var ännu så mycket snö där. Men om två veckor hoppas jag det är borta för då går det stora flyttlasset.
Har ont i ryggen idag =( Börjar nog bli gammal eller nåt. Får lägga mig o vila en stund tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0