Tips På Träning Önskas!

God Morgon!
Vakna typ 07 idag.
Olivia väckte mig och ville ha välling. Tänk att snart blir hon 7 månader! Kan inte förstå vart tiden tagit vägen.
Funderar faktist på att börja träna och motionera lite. Har ju inte tränat nåt överhuvudtaget sen Olivia kom!
Skulle vilja få bättre kondition. Och bli starkare i hela kroppen. Speciellet mage, lår och rumpa.
Skadar ju inte o vara liiite tightare i kroppen nu när det blir vår o sommar.
Nån som har lite bra tips och ge en ny-börjare?
Kan ju inte skylla på att jag inte har tid. Långpromenader med vagen kan jag ju ta. Och lite sit-ups osv kan jag ju börja med.
Gym däremot har jag nog inte tid med. Då måste jag ju ha barnvakt och det är ju inte alltid det funkar. Dessutom finns det inget gym i klintehamn. (ja jag vet att ett finns, men dit går jag inte). Då ska man åka ända till Visby och det blir lite väl mycket.
Dessutom är inte gym min grej riktigt. Men nån gång ska jag testa!
Min svägerska, Terese, går på gym. Ska nog haka på henne nån gång.
Nä nu blir det Kaffe o min dagliga dos Multivitamin!

Kommentarer
Postat av: <3

Bor du i klinte:) där bodde jag för 3 års sen.

ja tycker du ska gyma skit i att de e hassela som har gymet ich börja:)

2010-03-15 @ 10:26:07
URL: http://tigrou.blogg.se/
Postat av: Linda Sundgren

2010-03-15 @ 11:40:41
URL: http://lindasundgren.blogg.se/
Postat av: Linda Sundgren

Ja, har nog bott i klinte ca 4 år nu.

Nej de är inget fel på hassela, jag har aldrig haft nåt besvär av de iaf.

Kanske skulle testa deras gym..kanske är helt OK.

2010-03-15 @ 11:43:08
URL: http://lindasundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0