Halsont o Sömnproblem

Olivia har sovit jätte dåligt inatt. Vaknat flera gånger o vart ledsen. Kanske för att vi är på "nytt" ställe igen? Kan ju bli oroligt om de små inte känner sig hemma.
Eller så har jag blivit bortskämd med att hon sovit så bra senste veckan. Somnat redan vid 21.30 och sedan sovit lugnt hela natten fram till 06.30.
Men det är ju klart, nån gång vänder de. Minns inte hur de var med Casper, men lite kinkigt var det nog när tänderna började komma. O snart får nog Olivia tänder =).
Kom på att jag glömde hennes kudde hemma!
Se hela bildenFår nog ut på stan idag o köpa en kudde. Hon har väl vant sig vid o sova med huvudet lite högre. Kanske därför natten vart svår...
Vaknade nu senast av Casper som stor-tjöt. Katten Sotis hade tydligen rivit honom. Ja det blir ju så när man inte kan låta bli o reta katterna. Det har Casper väääldigt svårt o förstå. Slutar ju så varenda gång men ändå så fortsätter han o reta djuren. Vad gör man? Han fyller ju 6 i sommar o måste ju vara fullt medveten om att det inte är OK att göra så....eller?
"Sotis in action"

Så har jag ont i halsen idag. Väldigt synd om mig. O huvudvärk me =( Hoppas alvedon o kaffe hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0