Jaha så var de så igen

Har vart en lugn dag idag.
Har bara varit hemma med barnen o trots de underbara vädret har vi varit inne. Ok har städat o tvättat men de ingår ju i mina "lugna" hemmadagar haha!
Tror att Casper äntligen börjat inse att han måste hålla koll på sina leksaker (spec lego). Hamnar ju i Olivias mun om man inte kollar. Det räcker ju att man tittat bort i 1 sec så kan olyckan vara framme. Och man kan ju inte ha 100% fokus på lilla damen heeela tiden.
Tror hon börjar få tänder. Dreglas o tuggas en hel del =) Och hon älskar nya leken "äta upp hela mamma" haha! De känns kan jag lova!
Som ni märker bloggar jag nu strax efter 18.00...bolibompa! Tack SVT! Annars skulle man aldrig få en lugn stund sålänge Casper är vaken.
O bilen starta inte idag igen...blir sä arg!!!!!!!!! Höll på o fumla med batteriladdare o dra skarvsladdar tvärs över hela gården, upp o ner för alla snödrivor. Ville verkligen inte be min bror igen.
O hur lätt är de när man e ensam hemma med barnen? Stressigt!!!!!
Kom även på sen att jag koppla laddaren FEL..fan oxå! Kortslutning i laddaren eller batteriet...kul. Får veta i morgon då bror kommer till undsättning.
Får bli verkstan...antingen är det nåt som drar en massa ström eller så är det fel på batteriet. <det sistnämnda är ju inte så troligt med tanke på att batteriet är nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0