Nickelodeon...

Caspers favoritkanal är helt klart Nickelodeon.
I mina ögon är det en helt, totalt, absolut meningslös kanal. Väldigt mycket våld och helt enkelt bara konstiga barnprogram. Fattar inte vad programmen handlar om!
Svampbob är ett riktigt typ-exempel på meningslöst barnprogram!
Men ska väl inte svartmåla denna kanal totalt... Huset Anubis kan väl vara ok. Men det är ju för lite äldre barn. Och iCarly är faktiskt ett väldigt gulligt o roligt program. Men det vänder ju sig till barn som är lite äldre.
Casper är ju bara 5 och tittar mest på tecknat. Men har tyvärr växt ifrån "snälla" program som Bamse , Byggare Bob mm.
Jag vet att det är mitt ansvar vad mina barn tittar på! Men jag tänker inte förbjuda nåt barnprogram så länge det inte har en märkbar skadlig inverkan på barnen.
Jag såg ju själv på Cartoon Network när jag var liten...o jag blev ju normal! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0