Shoppat i Visby

Jag och barnen har vart ute på stan idag.
Var jättehärligt väder. Solen sken så mycket att jag tyckte det var dags och köpa solglasögon.
Visst är de snygga?
Köpte även lite hårspännen och diadem så man kan få ordning på håret =)
Casper ville väldigt gärna gå till "Lekstugan", vilket vi gjorde. Tyckte han förtjänade det efter att ha gått med mig på Cubus, Hm osv.
Han skulle nog kunna stanna hela dagen i leksaksaffären om han fick.
Blev ett par saker. Enligt Casper är det Bakugan och Pokémon som gäller nu.
Olivia sov som vanligt hela tiden. Skönt att hon än så länge inte tjatar om leksaker...men det kommer snart!
Köpte en jätte-söt pip-mugg och en bad-anka till henne.
På den här muggen står det Sötnos men det fanns massa olika texter och färger. Kostade bara 89:-Baby-proffsen.
Är lite farligt och gå in i den butiken. Finns ju hur mycket gulligt som helst man vill köpa till Olivia!
Blev några bra mat-skålar som man även kan använda som burkar också =)
Och Johnny ville att jag skulle köpa en batteri-laddare till bilen. De fixa jag såklart med!
Fast den får jag nog inte röra..jag förstörde ju den förra hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0