Söndag...

Har sovit hos mamma nu ett par dagar. Skönt o få komma bort från huset lite. Johnny är ju i Norge nu o Casper har sportlov så passade bra denna vecka. Men i morgon åker vi hem så Casper får gå på dagis igen. Behövs vekligen! Lär vara superkallt i huset eftersom jag sänkte temeraturen när vi åkte. Hoppas på lägre el-räkning nästa gång...var de värsta jag varit med om! Nästan 6000:- för endast Januari månad!!!!!!!! Helt vansinnigt ju!!!
Nu har barnen iaf fått i sig frukost o jag sitter med min andra kopp kaffe...mamma hade bara vanligt gevalia... smakar inge vidare..e ju van med starkare grejer nu haha! Zoegas Forza e mumma de =D
Nej nu får vi se vad denna dag har att bjuda på mer än glada barn o kaffe =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0