Hemma i Klinte

Johnny tog en taxi till mammas lägenhet, var där ca 13.00.
Olivia blev så glad av o få se sin pappa igen. Hon log o skratta typ direkt när hon fick se honom. Det gör hon minsann inte åt vem som helst!
Typ 14.30 fick vi start-hjälp av mamma. Sedan åkte vi mot klinte. Efter ca 10 minuter hittade jag mamman dörr-nycklar i min ficka! Ooop, känns som hon kanske behövde de för att komma in i lägenheten...
Tänkte ringa henne men hitta inte mobilen, låg troligtvis kvar hos mamma. Men hon är ju en sån person som aldrig kommer ihåg att ta med sig mobilen när hon går ut, så den låg nog kvar i lägenheten iaf.
Vi skynda oss så gott vi kunde så hon inte skulle hinna åka iväg, bilnycklarna hade hon ju!
Precis när jag skulle gå in genom porten hörde jag mamma ropa. Då kom hon över gården tillsammans med vaktmästaren som skulle låsa upp med huvud-nyckeln. Tur att jag hann i tid! Kostar nog en del för att få dörren upplåst av vaktis.
Jaja de slutade ju bra iaf. Och min mobil låg kvar i lägenheten =)
Nu är vi iaf hemma igen och Casper tycker iaf att det är skönt. Vi har ju många fler tv-kanaler än vad mommo har!
Får se om man får låna tvn en stund senare. Nån gång måste han ju somna!
Nu ska jag bädda rent i sängarna, katterna har hårat ner ordentligt när vi varit borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0