Vi Börjar Med Nyttig Frukost

God Morgon!
Nu har jag bestämt mig för att bli lite mer hälsosam.
Har väl slarvat en hel del med nyttig mat. Istället har jag ätit massa godis o annat gott.
Men nu är det slut med det som sagt.
Godis äter man isf bara på Lördagar. Bra frukost, tex Gröt eller Grovt bröd kanske.
Det jag skäms mest över är att även Casper har fått äta godis mitt i veckorna.
Fick mig en "väckarklocka" idag, då han hade jätte-ont i magen. Visst det kan ju bero på nåt annat men godis titt som tätt är inte bra.
Visst är man knäpp? Tror att man är snäll som säger ja till godis och annat skräp...
Men nu är det iaf STOPP!
Idag börjdade vi med havregrynsgröt med äpple och banan. Gott och bra för magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0