Vill ha! Snygga skor!

Stövletter med nitarStövletter med guldnitarAnkelboots
Kolla vilka snygga skor!
Provade massa när jag gjorde Visby igår. Kommer tyvärr inte köpa nu, men prova o titta kostar inget.
Önskar nästan att jag var nån centimeter kortare bara. Är ju redan 1,75 lång...blir väl en bit över 1,80 med dessa klackar.
Men skit-samma. Höga klackar e ju så snyggt! Sträcker mig gärna över de flesta då =)
Har en viss förkärlek till skor. Men blir ju inte o köpa så mycket just nu. Fel årstid ju! Och så bor jag på landet för tillfället och måste gå över gräsmatta, vilket inte går så bra med stilettklackar.
Men snart flyttar vi! Och då behöver jag inte gå över gräsmatta med snygga skor längre! *LÄNGTAR*
Har ett par underbara stilett-boots hemma. Snart kan jag äntligen få använda de!
O så självklart köpa nån av paren här uppe!
Vilka e snyggast tycker ni? Har beslutsångest!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Dom som e snyggast e dom till vänster eller dom i mitten=)

2010-03-13 @ 23:25:19
URL: http://zinzillan.blogg.se/
Postat av: Linda Sundgren

Ja de till höger är nog lite väl mkt platå fram.



2010-03-14 @ 07:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0