Massa barn-kläder och leksaker!

Igår var jag o barnen på loppis.
Alltid skoj o se om man hittar nåt billigt o bra!
Köpte massa billiga och jättefina kläder till Olivia. Var lite större storlekar, men det är ju bara bra o ha, hon växer ju!
Blev även en del leksaker. Blev mest till Olivia där också...men nya bebis/småbarns-leksaker är ju löjligt dyra! Så självklart passade jag på o köpa billigt! Blev bla en spelande giraff, minisynth, telefon mm. Det jag vart mest nöjd med var en lite rutch-kana som blir perfekt nu i sommar =)
Idag fredag skulle vi inte göra något, men så blev det inte!
Såg att det var halva priset på alla barnkläder på klädhuset! Gissa om vi åkte dit?
Blev en del fina kläder där med =)
Bla en jättesöt bad-dräkt, rosa keps med söta detaljer, klänning, byxor mm. Men får man de till halva priset så tar man chansen!
Får lägga ut lite bilder senare på alla grejer!
Sen kom Sebastian en stund. Han o Casper lekte o hade så kul.
Nu har båda barnen nyss badat o jag väntar på talang!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera snart?

2010-06-08 @ 19:44:15
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJSAN!



Jag vill bara tipsa om BLOGGTRÄFFEN 2010 som kommer att äga rum den 15e juli i Almedalen. Om du vill deltaga under detta event OSA då här http://www.facebook.com/group.php?gid=130375893657620&ref=ts#!/event.php?eid=101399899912055&ref=ts



Alla som OSAR och kommer till almedalen kommer att få varsin goodiebag som veckorevyn är huvudsponsor till! :D Det kommer att bli en grym dag med mingel och tävlingar! :D



Hjärtligt välkommen!



Crew BLOGGTRÄFFEN 2010

Amanda Rieem

2010-06-14 @ 22:58:55
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Anders P

Kolla här : http://gladiklinte.bloggo.nu/

2012-10-14 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0